Główna

poniedziałek, 12 listopada 2018

Koci sal nr 6 finał

Udało mi się wykonać kolejnego, a zarazem ostatniego kota z Kociego salu u Gosi.
 Jako ostatni powstał szary kotek z dzwoneczkami.
Dla porównania bez kresek i z kreskami, widać dokładnie ile uroku zyskują gotowe :)
 

I gotowa zawieszka:
A na koniec cały komplet :)
Wszystkie zawisną na mojej choince :) 
Ponieważ mojego kotka, tak jak wszystkie pozostałe wykonałam starą muliną więc zgłaszam go również do zabawy u Igiełki.

Na koniec przypominam, że jest jeszcze jedno miejsce w moim "Podaj dalej".

4 komentarze:

  1. Prze fajne te kotki :) brawo za ukończenie salu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające kociaki ,a ja mam wenę na zawieszki z SALu CC (możesz zobaczyć u mnie a blogu) i kotki jak i kule czekają w kolejce. Gratuluję zakończenia mojej zabawy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I cała gromadka wyszyta :) Brawo moja droga!

    OdpowiedzUsuń