Główna

sobota, 1 czerwca 2019

Nowy haft - podsumowanie maja

Początek czerwca więc i czas na podsumowanie kolejnego miesiąca w zabawie u Ani.
Przyznaję szczerze, że jakoś nie po drodze mi było z moja magnolią.
Dopiero 27 - go ruszyło mnie "sumienie" i postawiłam kilka krzyżyków.
Mam mocne postanowienie poprawy by w każdym miesiącu 
w tym hafcie postawić ok 2000 krzyżyków.
Mam nadzieję że to wystarczy by skończyć go w planowanym czasie :)
 
A tak było miesiąc temu:

Na pocieszenie jednak udało mi się wykonać dwie dziewczynki z salu Soda u Magdy.

6 komentarzy:

  1. Cudne wzorki dziewczynek-). Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki dziewczynek. Magnolia również zaczyna pięknie królować na kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dziewczynki i magnolia pięknie przyrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby się nie poddawać;-) Dziewczynki są zachwycające!
    Notes wygląda świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze dziewczynki i magnolia rozkwita - powoli ale do przodu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że xxx w magnolii przybywa.
    Dziewuszki są śliczne, a notes bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń