Główna

środa, 24 kwietnia 2019

Choinka 2019 - kwiecień

W końcu zebrałam się za moje kartki do zabawy u Kasi.
Jeszcze przed świętami wykonałam hafciki ale jakoś nie miałam weny by zrobić kartki.
Dzisiaj się jakoś zmobilizowałam i coś takiego mi wyszło:
Bombkę zrobiłam pozłacaną nitką - co na zdjęciu nie bardzo jest widoczne.
No i słodki skrzat (jeden z licznych małych wzorków zapisanych na komputerze w folderze pt.: "Boże Narodzenie" i czekających na swoją kolej) - taka prosta kartka:
I razem moje kartki:

4 komentarze:

  1. Świetne hafciki i cudne kartki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki Madziu a i hafciki słodkie,
    zwłaszcza ten niesforny skrzacik.
    Sama kiedyś tez go umieściłam na karteczce w poprzednich edycjach zabawy :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne hafty, zwłaszcza skrzacik :) super kartki z nimi powstały

    OdpowiedzUsuń