Główna

niedziela, 22 lipca 2018

100 - tka

Tak się złożyło, że dzisiaj wyjątkowy wpis i to z dwóch powodów.
Po pierwsze to chciałam pokazać jaka skromna paczuszka poleciała do Agnieszki za wygraną w mojej Urodzinowej Rozdawajce. Agnieszka na swoim blogu już zamieściła wpis o wygranej.
Już się zastanawiam nad kolejną zabawą :)

Po drugie to mój 100 wpis na blogu :)
Pierwszy wpis pojawił się ponad 5 lat temu ale wtedy to chciałam mieć miejsce gdzie na pamiątkę będę zostawiać ślad po moich hafcikach, bo w końcu znaczna część z nich powędrowała w świat. A od około roku coś tam regularnie się na blogu pojawia (nawet kilka wpisów w miesiącu).
Obecnie to dzięki blogowi mam większą motywację do haftowania. Staram się jak codziennie choć kilka krzyżyków postawić, nie zawsze jednak się udaje. Zapisałam się na zabawy blogowe i w każdym miesiącu jest motywacja, że trzeba coś zrobić.
Miłe komentarze również bardzo cieszą (niedawno pojawił się komentarz nr 100).

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajną paczuszkę przygotowałaś:-)
    Gratuluje 100 wpisu!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i zycze kolejnych twórczych chwil !!!

    OdpowiedzUsuń