Główna

wtorek, 3 grudnia 2019

Nowy haft podsumowanie listopada - finał

Listopad to u mnie minął przede wszystkim nad moim HAED-em.
Jednak udało mi się również skończyć dwa hafty z zabawy u Ani.
Tak więc udało mi się wyrobić z moimi hafami, 
które wybrałam do zabawy. 
Oto wszystkie hafty:
 
Te powyżej trafią na jakiś czas do pudełka,
bo nie do końca jeszcze wiem co z nimi zrobię,
a te dwa już trafiły do nowych właścicielek :)
A tutaj jak to u mnie było, miesiąc po miesiącu:
  • styczeń
  • luty
  • marzec
  • kwiecień
  • maj 
  • czerwiec
  • lipiec
  • sierpień
  • wrzesień
  • listopad

  • grudzień


8 komentarzy:

  1. Świetne są te kwiatowe wróżki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne hafty, szczególnie ten z magnolią, widać że pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatowe elfiki rozjasniaja te ponure dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatowe panienki też są u mnie na liście rzeczy do zrobienia😃, choć jest tego tyle, że puki co to dłużej zajmuje mi co teraz chcę zrobić, niż sama robota😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne panienki. Magnolia powala ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna magnolia, panienki też śliczne - mam je w planach (tylko kiedy?)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń