Główna

sobota, 7 grudnia 2019

Grudzień

Patrzę na te moje karteczki i zastanawiam się, 
czy pasują do zabawy u Ani,
ale kolorystyka się zgadza,
 a i elementy dodatkowe są.
.


Tutaj wszystkie razem.

Zdjęcia beznadziejne, bo miałam mało czasu.
Na szybko je składałam, więc całkowita prostota.
A że tematyka bożonarodzeniowa, 
więc i do zabawy u Kasi pasują.
W przyszłym roku mam zamiar ograniczyć zabawy blogowe,
choć na kolejną edycję zabawy "Choinka"
mam zamiar się zapisać, bo zapas kartek się przyda 
i nie trzeba na koniec roku szybko czegoś tworzyć.
W tym roku trochę ich u mnie powstało, a jeszcze i tak okazało się,
że mam ich za mało.

4 komentarze:

  1. liczne karteczki z tymi pięknymi haftami. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu świetne kartki a haft z Mikołajem w kieliszku wymiata!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń