Główna

sobota, 4 maja 2019

Soda odsłona - 6

Czas pokazać kolejny obrazek z salu Soda u Magdy.
Przyznaję, że bardzo przyjemnie haftuje mi się te wzorki.
Tym razem obrazek dziewczynki z mieczykiem, 
czy jak tam bardziej mi się kojarzy nazwa giadiola.
Od kiedy pamiętam mam sentyment do tych kwiatów 
i muszę przyznać, że należą do moich ulubionych.
Kilka zdjęć z etapów pracy i nożyczki od Kasi.
Nie mam pojęcia jak mogłam prędzej haftować bez takich cudownych nożyczek :)

No i najważniejsze.
Jest to pierwszy obrazek z serii jaki został już zagospodarowany.
Jutro tj. 05.05. moja chrześniaczka obchodzi urodziny,
więc dla niej stworzyłam takie coś:
Obrazek nakleiłam na zeszyt :)
Jestem z efektu zadowolona.
Mam nadzieję, że Ani również się spodoba
(kiedyś przy okazji innego obrazka z tej serii powiedziała mi,
że ta dziewczynka podoba jej się najbardziej).

2 komentarze:

  1. Zachwycający hafcik, który na tym zeszycie wygląda wspaniale. Oj cudny prezent dostanie Twoja chrześniaczka.

    OdpowiedzUsuń