Główna

czwartek, 13 czerwca 2019

Wiosna lato z paletą kolorów - 2

Bardzo dobrze mi się zaczął ten miesiąc pod względem hafciarskim. 
Niestety w tym tygodniu jest już gorzej,
ale udało mi się dzisiaj przysiąść i skleić karteczkę na zabawę u Ani
Na mojej karteczce zagościły kolory biały, niebieski, zielony
 a nawet żółty i czerwony się znajdą :)
Element obowiązkowy to ptaszki (są dwa).
Kartka bez napisu bo nie jestem jeszcze pewna na jaką okazję zostanie wykorzystana.
Ponieważ wykorzystałam stare niteczki odsyłam  ją również do Moniki.

5 komentarzy:

  1. O jaki piękny hafcik z ptaszkami, bardzo lubię takie maleństwa. Jest świetnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik bardzo mi sie podoba, niezapominajki ślicznie sie prezentuja i te malutkie ptaszki świetnie wkomponowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik super kartka powstała :)

    OdpowiedzUsuń