Główna

wtorek, 15 stycznia 2019

Wielkanoc z paletą kolorów - nr 1

Zapisałam się na zabawę u Ani - Wielkanoc z paletą kolorów.
Pomyślałam, że będzie okazja zrobić jeszcze jakieś karteczki.
Nie robię ich dużo, ale kilka będzie mi potrzebne i lepiej zrobić je szybciej.
Bardzo bym chciała robić jedna kartkę w miesiącu, a wspólna zabawa bardziej motywuję.
Pierwszym elementem obowiązkowym była fauna - u mnie jest to zajączek :)
a kolory wybrałam następujące: biały, zielony i brązowy.
A tak wygląda moja kartka:



5 komentarzy:

  1. Piękna karteczka super haft:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu witam Cie serdecznie w mojej kartkowej zabawie. Cieszę się, że dołączyłaś do ekipy kartkującej. Osobiście bardzo lubię kartki z haftem i takie też u mnie przeważają. Twój zajączek wygląda cudnie a kartka bardzo mi się podoba.
    Mam nadzieję że zostaniesz z nami na dłużej , a ja już zakotwiczyłam na Twoim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie i życze udanego kartkowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka z zającem. Bardzo mi się podoba . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, wspaniale wkomponowałaś tego haftowanego zajączka w kartkę.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń