Główna

piątek, 7 grudnia 2018

Tusal - grudzień

Dzisiaj ostatnia odsłona zabawy Tusal-owej. Ostatnia prezentacja słoiczka. 
A mój słoik zaatakowały Mikołaje:)

Właśnie wrzuciłam ostatnie niteczki :)

Cieszę się bardzo, że wzięłam udział w tej zabawie.
Nie miałam pojęcia że tyle "resztek"powstaje przy haftowaniu, a jednocześnie było miło patrzeć jak się słoik zapełnia (a w mój coś bym jeszcze upchnęła).

Nadal mam jedno wolne miejsce w zabawie "Podaj dalej" -czyżby naprawdę nie było chętnych?

4 komentarze:

  1. Super, że słoiczek nie głodował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiedz mi coś więcej o zabawie w "Podaj dalej".

      Usuń
  2. W zabawie "podaj dale" ja na wysłanie paczki mam rok, a później osoba, która otrzyma ode mnie paczkę kontynuuje zabawę u siebie i zaprasza kolejne dwie osoby do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli masz wciąż wakat dla 1 osoby to zapełniam go swoim kocim futerkiem ;)

    OdpowiedzUsuń