Główna

poniedziałek, 22 października 2018

Chwalę się

Ostatnio uśmiechnęło się do mnie szczęście i wygrałam candy u Kasi z okazji 5-tych urodzin jej bloga. A dzisiaj odwiedził mnie listonosz z ogromną paczką a w niej same cuda.
Misia to moja Kasia zaraz szybko sobie zabrała i z nim uciekła.
 Ledwo udało mi się go do zdjęcia dostać.
Dla mojej córeczki była też cudna kartka:
Poza tym była jeszcze jedna haftowana kartka i zakładka:
Takie cuda były od samej Kasi:
Z nożyczkami to Kasia trafiła idealnie. Od dawna marzyłam o jakiś bo do tej pory nitki ucinałam czym popadnie (jak tylko skończę pisać posta lecę je wypróbować) :)
A że niedawno u Kasi sponsorem w jej zabawie został sklep Hobberia i również od nich znalazły się cudne materiały do haftu:
Tak więc paczka na bogato:
Ps. Tak na koniec dodam, że od kiedy trafiłam na Kasi bloga to marzyłam o tym by wygrać u niej jakąś zabawę i się udało :)
a więc jednak marzenia się spełniają :)
Jeszcze raz dziękuję

4 komentarze: