Główna

niedziela, 9 września 2018

Candy z okazji 5 urodzin w Krzyżykowym Szaleństwie

Kasia z Krzyżykowego szaleństwa będzie obchodzić niedługo 5 urodziny i z tej okazji ogłosiła Candy.
  • Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to: Znowu coś stworzyła, kiedy ona ma na to czas ;) chciała bym też tworzyć takie piękne kartki
  • Pierwszą pracą, którą zobaczyłam na Krzyżykowym szaleństwie było…. nie jestem pewna, ale pamiętam obraz Jana Pawła II i postanowiłam też takiego zrobić
  • Zajrzałam po raz pierwszy na Krzyżykowe szaleństwo bo…. szukałam inspiracji w hafcie krzyżykowym, który na nowo odkryłam
  • Najbardziej na Krzyżykowym szaleństwie podoba mi się ... podobają mi się bardzo kartki na różne okazje, a jednocześnie co jakiś czas podziwiam większe prace i wytrwałość w ich tworzeniu
  • Autorka Krzyżykowego szaleństwa jest…. osobą, która motywuje mnie do tworzenia nowych prac
  • Na Krzyżykowym szaleństwie zmieniłabym... myślę i myślę i nie mogę wymyślić więc nic bym nie zmieniła
  • Najbardziej zadowolona byłabym gdybym od Katarzyny otrzymała… może jakąś kartkę przez Kasię wykonaną, ale nie dla mnie tylko dla mojej małej Kasi :)
Nie wiem czy takie odpowiedzi Kasię zadowolą, ale podziwiam jej bloga  od jakiegoś czasu i jest dla mnie nieodzownym autorytetem i widzę, że chociaż pierwsze krzyżyki postawiłam prawie 20 lat temu to jeszcze wiele muszę się nauczyć. 
A Kasi życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i czekam z niecierpliwością na kolejne jej prace :)

2 komentarze: